5 koraka ka zdravijem tijelu i umu

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Oh, kako volimo ljeto!

Istovremeno dok uživamo u praznicima, toplom vremenu i druženju s prijateljima, za većinu nas ljeto također znači da jedemo i pijemo više nego što znamo da trebamo, a uz to i spavamo puno manje.

Kako se bliži kraj ljeta, sada je izvrsno vrijeme da počnemo razmišljati o obnovi tijela i uma.

Navodimo pet koraka ka zdravijem tijelu i umu:

1. Pijte više vode

Dok spavamo, naša tijela poste, što znači da će našim tijelima trebati tekućina kada se probudimo. Jedan od najboljih načina je popiti toplu šalicu vode sa svježim sokom od limuna koji će nježno probuditi tijelo. Svakako uvijek pijte vodu sobne temperature; kada je voda previše hladna naše krvne žile se smanjuju i sprječava se hidratacija.

Mnogi ljudi vole piti kavu ujutro, što je u redu, međutim nakon toga svakako popijte vodu kako Vaše tijelo ne bi dehidriralo.

Pokušajte svakog dana popiti dvije litre vode. Kupite nekorozivnu metalnu bocu za vodu koju možete nadolijevati tijekom dana.

2. Neka Vam spavanje bude prioritet

Spavanje je vrlo važno za naše zdravlje. Ako se dobro naspavamo to će poboljšati naš metabolizam, omogućiti našim tijelima da ozdrave, stanicama kože da se obnove te našim umovima da procesuiraju dnevne događaje.

Istraživanja su pokazala da je sedam do osam sati spavanja tijekom noći optimalna količina. Iako je, naravno, svačiji biološki drukčiji, dobar vodič za spavanje je od 22:00 do 06:00 sati. Bez obzira na koliko se sati spavanja odlučite, neka Vam kvalitetan san bude prioritet.

3. Pokrenite se

Činjenica je da su naša tijela stvorena za kretanje, a nedostatak tjelesne aktivnosti može imati negativne učinke na naša tijela. Iako biste trebali težiti redovitom vježbanju, kao što su odlasci u teretanu, treninzi za jačanje ili joga, možete navesti svoje tijelo da se kreće tako da pješačite umjesto da se vozite autobusom. Na primjer, kada putujete na posao izađite nekoliko stanica prije Vaše uobičajene stanice i hodajte 20-30 minuta.

Dok ste u uredu, koristite stajaći stol umjesto da sjedite cijeli dan. Šetnja tijekom pauze za ručak imat će blagotvoran fizički i psihički učinak na Vaše tijelo, omogućujući Vam da protegnete noge, razbistrite um i uživate u svježem zraku.

4. Meditirajte

Postoje mnoge znanstveno dokazane koristi od meditacije. To ne mora biti napredna ili formalna praksa. Zapravo, jedna od najboljih stvari vezanih uz meditaciju jest da možete meditirati kad god i gdje god želite, bilo u uredu, autobusu ili kod kuće.

Započnite i završite svoj dan s 5 ili 10 minuta meditacije. Osim toga, uzmite kratku pauzu tijekom dana kako biste se usredotočili na sebe - na primjer, jednostavno se usredotočite na svoj dah - što će Vam pomoći da se riješite stresa, bilo da se radi o poslu ili financijskim brigama, te ponovno preuzmite kontrolu nad vlastitim mislima i izoštrite Vaš fokus.

5. Započnite dan kako treba

Najbolji način započinjanja dana je hranjivi doručak. Probajte ukusan zeleni smoothie, zobenu kašu s proteinima ili hladni cijeđeni sok.

Možda niste jutarnja osoba i nikada ne nalazite vremena za doručak kod kuće - to je u redu. Kada se probudite, osvježite Vaše tijelo čašom vode i uzmite smoothie ili jednu od brojnih gotovih zdjela za doručak koje su dostupne u kafićima i trgovinama na putu do posla i jedite kada dođete u ured.

Započnite već danas

Sada je najbolje vrijeme za početak obnove Vašeg uma i tijela. Bez odgađanja, bez izlika.

Dakle, bilo da Vam je potrebna pomoć oko plaćanja članstva u teretani, kupnje novog madraca kako biste bolje spavali ili kupnje proteina u prahu ili svježe hrane za započinjanje nove prehrane, uz kratkoročni kredit tvrtke Ferratum Money možemo Vam pomoći već danas.

Podnesite zahtjev za kredit putem interneta i dobit ćete novac koji trebate u roku od par sati.

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?