Zašto obavljanje božićne kupovine u zadnji čas može biti dobra stvar

0800 7707 ; Prijave 0-24h

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?

Kako je ostalo samo nekoliko dana do Božića, ljudi diljem zemlje privode svoje božićne pripreme kraju, postavljaju vrpce i mašne i odbrojavaju kad će doći veliki dan.

Ali što ako ste jedan od onih koji ostavljaju božićnu kupovinu za zadnji tren i provode posljednjih nekoliko dana prije Božića očajnički pokušavajući kupiti poklone za prijatelje i obitelj? Pa, možda će Vam biti drago čuti da to ustvari može biti dobra stvar.

Studije o procesima donošenja odluka pokazale su da spontano kupovanje poklona i kupovanje s manje razmišljanja ustvari može biti pametniji način kupovanja.

Hajmo to dalje istražiti.

Previše razmišljanja i previše analiziranja

Općenito se smatra da što više informacija imamo, to će naše odluke biti bolje informirane. Međutim, dobivanje više informacija ne mora uvijek biti u našu korist.

Svakodnevno donosimo tisuće odluka različitih stupnjeva važnosti, od toga što ćemo jesti, što ćemo reći kolegi na poslu, ili kako ćemo napisati e-mail, a da ne spominjemo sve odluke koje moramo donijeti na poslu.

U trenucima u kojima neprestano razmišljamo o prednostima i nedostatcima, trošimo energiju na preispitivanje naših instinkta i naših sposobnosti.

Često instinktivno znamo koja je odluka ispravna na temelju iskustva i informacija koje smo prethodno prikupili. Međutim, kada trošimo vrijeme na „prikupljanje informacija“, odvagujući opcije, možemo zakomplicirati ono što je inače mogla biti laka odluka.

Donesite odluku i krenite dalje

U svojem bestseleru „Blink“, Malcolm Gladwell nas uči važnosti prve dvije sekunde prilikom donošenja odluka. Jedna od stvari koje smo preuzeli iz „Blinka“ jest da su brzo donesene odluke jednako vrijedne kao i dobro promišljene odluke.

Najbolje djelujemo kada donosimo nagle odluke na temelju ograničenih, ali bitnih informacija koje imamo. Nakon što su ispunjeni bitni osnovni kriteriji određenog odabira, možemo donijeti odluku. Međutim, često možemo biti toliko usredotočeni na donošenje „savršene odluke“ pri čemu trošimo više vremena i energije na donošenje odluke, unatoč činjenici da je mogla biti donesena puno prije i s manje informacija.

Sjetite se kada tražite hotele putem interneta. Korištenjem kriterija kao što su lokacija, cijena i osnovni sadržaji za pretraživanje hotela, u većini je slučajeva sasvim moguće rezervirati prikladan hotel koji brzo zadovoljava Vaše kriterije. No, u mnogim slučajevima trošimo više vremena na nepotrebnu potragu.

Božišna kupovina „na brzinu“

Sada kad se bliži Božić, često kompliciramo naše procese donošenja odluka, što usporava našu produktivnost i učinkovitost. Bitno je kontroliranje impulzivne kupnje i usredotočenost na pravi cilj.

Ako imate manje vremena za prekomjerno razmišljanje i promišljanje o pronalasku „savršenog poklona“ za svakog člana obitelji, i o tome jesu li cijena, boja ili poklon odgovarajući, vjerojatno ćete bolje odabrati instinktivno na temelju informacija ili činjenica koje imate.

Dakle, ako odjurite u trgovački centar kupiti poklone za prijatelje i obitelj, vjerujte svom instinktu pouzdajte se u ono što Vam prvo padne na pamet. To ne samo da će Vam uštedjeti vrijeme nego i brigu.

Sretna kupovina!

Označite ovu objavu sa „sviđa mi se“ ako smatrate da vam je pomogla. Podijelite ovu objavu ako znate neke druge osobe koje bi mogla inspirirati. Više odličnih priča i savjeta na našem blogu!

Kupite svima Božićne poklone uz Ferratum gotovinski kredit