Odvažite se i pokrenite svoj posao u 3 koraka

0800 7707 ; Prijave 0-24h

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?

Najvažniji korak u procesu otvaranja vlastitog posla jest upravo prvi korak. No ni on ne mora biti toliko težak. Dobar plan je sve što vam treba, a mi smo vam napravili popis koji će vam pomoći.

Kad već imate ideju što biste radili, neke važne korake lakše je odraditi.

Evo koji su to.

1. Odaberite vrstu poslovnog subjekta

Obrt, d.o.o., j.d.o. ili nešto drugo – potražite oblik poslovanja koji vam najbolje odgovara i čije zakonitosti možete ispuniti. Neki od njih imaju i određena ograničenja vezana uz odabir imena, pa prije nego krenete u kreativnom smjeru, potražite detaljnije informacije.

Dobro razmislite o ovom koraku. Uzmite u obzir i mogućnost širenja, zapitajte se kako stvari funkcioniraju kada ćete trebati više ljudi, što ako ćete željeti uzeti poticaje, koje uopće poticaje možete uzeti s obzirom na vrstu poslovnog subjekta i sl. Što više pitanja postavite, to ćete dobiti čišću sliku o budućim vrijednostima.

2. Oblikujte financijsku strukturu

Možete li se o financijama brinuti sami ili ćete trebati pomoć? Kad dobro odradite prvi korak, drugi se gotovo sam nameće, barem pravo. Međutim, svakako treba razmišljati o dodatnim mogućnostima, poticajima i podizanju određene vrste kredita.

Razmislite o oblicima financiranja, pokušajte popisati potrebne stvari i njihovu cijenu. Uzmite u obzir prostore za najam, coworking mjesta u kojima možete surađivati s drugim profesionalcima, popišite i programe koje ćete koristiti pa umjesto da ih kupite odmah, možete ih unajmljivati na mjesečnoj razini. Pokušajte iskoristiti crowdfunding. Ako do 31.12.2017. uzmete Mikrokredit u Ferratum banci, što itekako može pomoći.

3. Predstavite se

Možete imati najbolji proizvod ili uslugu, ali kako ćete prodati svoj mukotrpan rad i od njega zaraditi? Kako će ljudi saznati za vas? Marketing je jedan od najvažnijih dijelova postavljanja poslovnog modela.

Ako niste na internetu, kao da ne postojite. Kao što vam je potreban stručnjak za vođenje financija, tako vam treba stručnjak za marketing. Jednom kad u marketingu pogriješite, teško ćete izgladiti situaciju. Možete zaposliti nekoga tko će raditi s vama u uredu ili agenciju koja se bavi marketinškim komunikacijama, koja će vam pomoći izgraditi vaš brend. U svakom slučaju, nemojte preskakati ovaj korak – dobro ga isplanirajte.

Zapitajte se što biste učinili kad se ne biste bojali – i pokrenite se!

Zapamtite i da je neuspjeh samo dio uspjeha.

Hoćete li danas zaključiti da ćete sve to napraviti “jedan dan“, ili će danas ipak biti “prvi dan“, vi odlučujete.

Označite ovu objavu sa „sviđa mi se“ ako smatrate da vam je pomogla. Podijelite ovu objavu ako znate neke druge osobe koje bi mogla inspirirati. Više odličnih priča i savjeta na našem blogu!

Pokrenite lakše posao uz Ferratum gotovinski kredit - prijavi se