Marketing pobjeđuje na Prvi travanj - Dan šale

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Prvi dan travnja slavi se diljem svijeta kao dan kada ljudi zbijaju praktične šale i psine. Iako to nije državni praznik, Prvi travanj - Dan šale dio je popularne kulture. Mnoge su tvrtke genijalno iskoristile Prvi travanj - Dan šale kako bi se približile svojim klijentima pokazujući svoj smisao za humor. Evo 8 pametnih prvotravanjskih marketinških kampanja o kojima ljudi pričaju:

1. Google

Ovaj tehnološki div ima dugogodišnju tradiciju zbijanja šala na Prvi travanj. Dan prije 1. travnja 2007. godine, Google je objavio novu uslugu pod nazivom „Gmail Paper“. Nova usluga omogućila bi korisnicima da svoju e-poštu dodaju u „Papirnatu arhivu“, a Google bi ih navodno ispisao na papiru napravljenom od „96 % rabljenog organskog sputuma od zrna soje“.

2. Planet Fitness

Prvog travnja 2015. godine popularni lanac teretana „Planet Fitness“ predstavio je novi revolucionarni proizvod nazvan Reclino-max, naslonjač koji je ujedno i uređaj za fitness. Tvrtka je odlučila da ne želi samo dovesti veću udobnost u teretanu, nego i „više teretane u udobnost“. Cijela rutina odlaska u teretanu i naknadnog odmaranja bila je zastarjela, jer bi Reclino-max omogućio ljudima da rade oboje u isto vrijeme. Savršen proizvod za lijenog vježbača. Šteta što to doista ne postoji.

3. Vodica za ispiranje usta s okusom slanine tvrtke Scope

Tvrtka koja proizvodi vodice za ispiranje usta Scope odlučila je zauzeti svoje mjesto s „krunskim dostignućima slanine“. Prijevara je pametno osmišljena i uključivala je profesionalno snimljeni video, kao i internetsku stranicu i promociju na društvenim medijima. Zapravo, toliko pametno da su ljudi doista povjerovali u to. Neki su ljudi čak željeli kupiti tu „revolucionarnu“ vodicu za ispiranje usta.

4. shuberX

Uber - tvrtka za dijeljenje prijevoza se udružila s tvrtkom Toms kako bi izgradila „savršeni savez održivosti, tehnologije, zajednice i aktivnosti… sve od kartona“. To je najblaže rečeno, jer je shuberX također uključivao ... pogodili ste ... cipele! Kartonske kutije i obuća umjesto konjskih snaga. Presmiješno, u najmanju ruku!

5. Twttr vwl annncmnt

U redu, u slučaju da niste razumjeli naslov, piše: „Objava Twitter samoglasnika“. U 2013. godini najavili su prelazak na uslugu s dvije razine. „Twttr“ je besplatna inačica koja dopušta samo korištenje suglasnika, dok je „Twitter“ besplatna usluga koja uključuje samoglasnike. Bilo je sasvim očito da je riječ o prijevari, iako su neka „cool“ djeca možda željela vjerovati da je to istina.

6. Branson i njegov novi planet

Možda ste čuli, a možda i niste, da Mark Zuckerberg kupuje otok. To nije ništa u usporedbi s onim što je tvrtka Virgin rekla o Richardu Bransonu 2011. godine. Globalna tvrtka najavila je da je „Sir Richard otkrio da je prvi na svijetu kupio bivši planet Pluton za neobjavljeni iznos novca“. Ironično, i unatoč njezinoj veličini (namjerna dosjetka), ova objava da iako je to učinjeno 1. travnja, mnogo je uvjerljivija od nekih drugih šala na ovome popisu. Richard Branson je baš takav tip.

7. Gumb Amazon Dash

Svi očekuju prvotravanjsku šalu, pa to možda nije najbolji dan za važne objave. Ipak, Amazon je odlučio napraviti neočekivano i lansirao Amazon Dash 1. travnja. Novi proizvod je gumb koji se može koristiti za trenutačnu kupnju određenih proizvoda koji su mu prethodno dodijeljeni. Primjerice, možete postaviti Dash u blizini mjesta gdje se čuva deterdžent, tako da kad ga potrošite možete ga naručiti samim pritiskom na gumb. Mnogi ljudi su mislili da je to previše dobro da bi bilo istinito i u početku nisu vjerovali u to.

8. Pasta za zube s okusom Burger King Whoppera

Burgeri iz „Kinga“ toliko su ukusni da tip iz oglasa za zubnu pastu Whopper nije četkao zube dva tjedna samo da bi zadržao taj ukus burgera u ustima. Barem dok nije izišla zubna pasta Whopper. Jedna od samo-promotivnih marketinških kampanja. Još uvijek je smiješna, bez imalo sumnje.

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?