Kako uštedjeti novac kupovinom putem interneta

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Kupovina putem interneta postala je lakša i jednostavnija. Na neki način, potrošači imaju koristi od jednostavnosti i boljeg odabira. Međutim, također može biti lako previše potrošiti putem interneta. Pročitajte naše savjete i trikove za uštedu novca prilikom kupovanja putem interneta.

Zapitajte se: Trebam li ovo?

Ponajprije, trebali biste se zapitati trebate li doista ono što se nalazi u Vašoj košarici. Postoji globalni pokret za dovođenje naših života u red , a to uključuje i odupiranje porivu da se kupuje više stvari koje će samo stajati neiskorištene. Mislite li da je to nešto što ćete redovito koristiti?

Drugi problem je što mnogi ljudi vide nešto što im se sviđa - ali zaborave da već imaju nešto slično tome kod kuće. Možda ste pronašli izvrsne traperice koje gledate, ali moguće je da Vas privlače samo zato jer je to Vaš tipičan stil. Razmislite imate li već sličan proizvod prije nego što izvadite kreditnu karticu. Kada sumnjate u bilo kakvu kupovinu putem interneta: prespavajte odluku o kupovini. Ako još uvijek želite obaviti kupovinu sljedeći dan onda je to vjerojatnije kupovina koju ćete cijeniti.

Nemojte padati na rasprodaje i posebne ponude

RASPRODAJA velikim slovima, sa znakovima postotka posvuda. Na tu Vas foru dobiju. Ponekad su te posebne ponude izvrsne ponude i trebali biste ih zgrabiti. U drugim slučajevima, tvrtke spuštaju cijene na stvari koje su već relativno precijenjene - tako da 25% popusta može zapravo biti više kao 5% popusta.

Postoji mnogo slučajeva kada bi Vaša lokalna trgovina mogla imati konkurentnije cijene od internetske trgovine. Držite oči otvorene i pokušajte saznati tipične cijene za različite proizvode. Nakon što znate kakve su tekuće cijene za različite proizvode, onda možete napraviti informiranije usporedbe cijena.

Postoje li druge stranice koje imaju slične proizvode? Otvorite nekoliko prozora preglednika i usporedite cijene. Poput tradicionalnih trgovina, sezonske totalne rasprodaje obično imaju veće popuste. Kada se ljeto bliži kraju, vjerojatnije je da ćete pronaći posebne popuste na ljetne artikle i tako dalje.

Trgovci na veliko koriste velike podatke - pripremite se

Atlantic je istražio neke načine na koje trgovci navlače Vas, potrošača, da potrošite više. Na primjer, 60% trgovaca koji posluju putem interneta smatra da je besplatna dostava jedan od najboljih marketinških alata. Ako dobijete besplatnu dostavu kada trošite novac, recimo 100 eura, lako je dati se omesti. Možda ćete na kraju potrošiti više nego što ste prvotno namjeravali, samo da biste dostigli taj prag besplatne dostave.

Gigantske trgovine poput Amazona poznate su po složenim algoritmima i prilagođenim cijenama. Ovo potonje može zvučati kao dobra stvar. Ono što to zapravo znači, međutim, jest da je cijena optimizirana na temelju podataka o potrošačima, pa čak i Vaših osobnih kupovnih navika. Njihov je krajnji cilj uvijek da Vas dovuku u dućan da kupujete i trošite više. Ovdje dobro dođe vratiti se na naš prvi savjet: Trebam li ovo? I, također, je li to zaista dobra cijena?

Revidirajte Vašu mjesečnu potrošnju i izradite budžete

Budući da je kupovina putem interneta tako jednostavna, manje smo svjesni koliko novca trošimo. U trgovini dajete gotovinu (što je zapravo dobar način da budete vrlo svjesni onoga što kupujete) ili da vadite Vaše kreditne kartice. Dok smo na internetu, osobito s opcijama plaćanja putem interneta kao što je PayPal, možemo samo kliknuti mišem umjesto da otvorimo novčanik. Koliko se toga skupi svaki mjesec?

Uključite Vašu kupovinu putem interneta u mjesečni budžet i postavite čvrsta ograničenja. To vam može pomoći na nekoliko načina - možda će biti manje vjerojatno da ćete kupiti predmete koje trenutačno ne trebate (24 pakiranja žarulja i neonskih produžnih kabela koji su na posebnoj ponudi) i da ćete dobiti više prostora za raspodjelu novca za kupnju stvari koje stvarno želite imati.

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?