7 načina da se vratite u radnu rutinu nakon ljetovanja

0800 7707 ; Prijave 0-24h
2017.09.08

Imate li osjećaj da što se više i bolje odmarate i opustite na godišnjem, to vam je teže vratiti se u radnu rutinu?

Ljetni godišnji odmor čekamo cijele godine. Ljeto, sunce, more ili planine. Ma, čak i ako ostanemo u mjestu gdje živimo, nema do tih nekoliko dana kada ne ustajemo na zvuk budilice i možemo si dopustiti malo ljenčarenja.

Ali što kad dođe onaj kobni ponedjeljak kada se ipak moramo probuditi ranije i otići na posao? Nemamo više svoje slobodno vrijeme, stres se pojačava, osjećamo se iscrpljeno, bezvoljno, teško nam se je koncentrirati…

Ne bojte se, niste jedini – sve nas ulovi “evo me s godišnjeg i ne da mi se“ sindrom. No, ima tome pomoći i nije ništa strašno.

Ako ste još na godišnjem

1. Pripremite se dan, dva ranije

Manje ćete se osjećati dezorijentirano i pretrpano poslom ako se dan, dva prije ponedjeljka pripremite. Uzmite si malo vremena i napišite jednostavni popis zadataka koji vas čekaju. Bacite pogled na pristiglu e-poštu i pokušajte isplanirati ponedjeljak.

2. Naspavajte se

Par dana prije kobnog ponedjeljka “vježbajte“ ustajanje ranije. Kad “ulovite“ ritam, bit će vam jednostavnije ustati u ponedjeljak ujutro i osjećat ćete se bolje.

Ako ste već počeli raditi i ne da vam se

3. Zdravo se hranite i pijte puno tekućine

Hrana uvelike utječe na ono kako se osjećate. Svjesni ste da biste se trebali zdravo hraniti, izbaciti šećere, povećati unos tekućine – pa učinite to već sad. Osjetit ćete puno više energije nego ranije. Obroke razvrstajte u manje cjeline koje ćete konzumirati više puta kroz dan. Pokušajte jesti daleko od računala i sporije žvačite.

4. Napravite pauzu i razgibajte se

Kada ste posljednji put vježbali? Koliko dugo u radnom danu sjedite? Bole li vas leđa često? Ne morate se odmah upisivati u obližnju teretanu, no važno je ustati sa stolca i razgibati se. Trebali biste uzeti pauzu svakih pola sata i prošetati. Otiđite na svježi zrak, ispravite leđa, razgibajte vrat, ruke, noge. Napravite par kratkih vježbica.

5. Nemojte nosite posao kući

Znamo da je to ponekad lakše reći nego učiniti, ali znate i da posao neće pobjeći ako mu se posvetite sutra, tijekom radnog vremena. Također, nemojte dovoditi druge ljude u stresnu situaciju e-mailovima koje šaljete izvan radnog vremena. Poštujte tuđe i svoje vrijeme. Ono što ne stignete napraviti tijekom radnog vremena ostavite za sutra. Važno je moći se odmoriti i posvetiti se drugim stvarima, ljudima, hobijima.

6. Družite se

Zakažite susrete, kavice, sokiće sa svim onim ljudima koje niste dugo vidjeli. Izmjenjujte priče, opustite se, smijte se. Nemojte pričati o poslu.

7. Izdvojite vrijeme samo za sebe

Barem sat vremena dnevno uzmite samo za sebe. Čitajte knjigu, pripremite si kupku, otiđite na masažu, u saunu, teretanu, šetnju - što god vas veseli. Pokušajte biti sami cijelo to vrijeme. Neka to bude samo vaše vrijeme. Ako nemate sat vremena, jer imate malo dijete (jedino vam to može biti opravdanje), pokušajte dijete ukomponirati u to vrijeme pa zajedno otiđite u šetnju ili čitajte knjigu naglas.

Pokušate li se držati ovih nekoliko jednostavnih koraka, pomoći ćete si i više od samo “vraćanja u formu“ nakon ljetnog godišnjeg odmora. A što god zatrebali ili poželjeli, bila to Vaša potreba ili tek luksuz, tu smo za Vas.

Obratite nam se s povjerenjem,

Vaš Ferratumbank.hr

Označite ovu objavu sa „sviđa mi se“ ako smatrate da vam je pomogla. Podijelite ovu objavu s drugima za koje mislite da bi uživali u njoj! Više odličnih priča i savjeta na našem blogu!

Želite li saznati kako vam Ferratum može olakšati život? Saznajte više ovdje!