5 savjeta za zaštitu od sunca tijekom ljeta

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Jeste li spremni posjetiti Vaše omiljeno sunčano odredište ili su Vaša putovanja bliža domu i više nalikuju na praznike kod kuće ? U svakom slučaju, uživanje na suncu će vjerojatno biti veliki dio Vašeg ljeta. Saznajte naših 5 savjeta za zaštitu od sunca kako biste Vi i Vaša obitelj bili zaštićeni ovoga ljeta.

1.      Boravite u hladu

Zvuči kontradiktorno - odite na plažu - a zatim boravite u hladu. No, uzimanje odmora od direktnog sunca neće značiti da ne možete u potpunosti doživjeti vruće vrijeme. Ne zaboravite tražiti hlad, osobito tijekom najvrućeg dijela dana kada su sunčeve zrake najjače. To je često od kasnog jutra do kasnog poslijepodneva, u biti najsunčanije doba dana.

Dok ste na plaži suncobran može pružiti određenu zaštitu, a mnoga javna kupališta imaju izgrađena mjesta koja su u hladu. To će Vam pomoći da spriječite preveliku izloženost kože suncu, što može pridonijeti prijevremenom starenju, kao i povećati rizik od raka kože.

2.      Obilno nanesite kremu za sunčanje

Postoji širok izbor različitih krema za sunčanje koje su dostupne ovih dana, bez obzira na Vaše potrebe. One uključuju vodootporne kreme, kreme otporne na znoj, kreme s visokom zaštitom, kreme za lice, pa čak i balzame za usne sa zaštitnim faktorom, da nabrojimo samo neke. To znači da se prava krema za sunčanje za vas vjerojatno nalazi u Vašoj lokalnoj trgovini. Potražite najmanje zaštitni faktor 30 SPF i široki spektar UVA i UVB zaštite da biste imale najveću korist.

Čak i ako kupite vodootporne ili sportske kreme za sunčanje, to ne znači da će zauvijek ostati na Vama. Svaku kremu za sunčanje treba nanositi svaka 2 sata i svaki put kada se jako oznojite ili odete plivati. Ako ste u nedoumici, pogledajte upute na bočici.

Još jedna važna stvar koju treba napomenuti jest da količine nisu bitne jer losion ili krema trebaju u potpunosti prekriti Vašu kožu. Stereotip o spasiocu na plaži s vidljivom kremom za sunčanje zapravo služi kao dobar podsjetnik - Američka akademija dermatologije procjenjuje da od 25-50 % ljudi nanosi premalo kreme za sunčanje. Koliko je kreme potrebno da prekrijete tipično tijelo? To uvelike ovisi o tipu Vašega tijela, ali odrasloj osobi obično treba najmanje 30 ml da prekrije cijelo tijelo.

3.      Nosite sunčane naočale i šešire

Sunčane naočale nisu samo modni dodatak - one štite oči od štetnih zraka, pa čak i od dobivanja bora. Ne zaboravite djecu i malu djecu. Stručnjaci procjenjuju da se većina izlaganja osobe UV zračenju događa već u djetinjstvu i tinejdžerskim godinama. To znači da cijela obitelj ima koristi od nošenja sunčanih naočala.

Kao i kod kreme za sunčanje, pročitajte sitna slova kada kupujete sunčane naočale. Bilo da se odlučite za jeftine ili skupe sunčane naočale, potrebno je provjeriti raznu zaštite. Međutim, većina markiranih sunčanih naočala su siguran izbor. Za nositelje naočala postoje opcije za dobivanje sunčanih naočala s ugrađenim lećama, tako da možete dobiti najbolje od oba svijeta - dobro vidjeti i zaštititi oči istovremeno. Nedvojbeno je da svatko izgleda bolje na plaži sa sunčanim naočalama.

4.      Usporite - zaslužili ste

Žurba, žurba, žurba. Tako velik broj ljudi provodi većinu godine. Tijekom sunčanog vremena i odmora u vrućim podnebljima, vrijeme je da se uspori. Želite li raditi vježbe koje ubrzavaju lupanje srca, pokušajte ih ograničiti na jutarnje i večernje sate kada je hladnije, a sunčeve zrake nisu tako intenzivne.

Nakon odbojkaške utakmice na pijesku, ne zaboravite se malo odmoriti. Čak i ljudi koji su u dobroj fizičkoj formi mogu biti izloženi riziku od srčanih problema, pa čak i od toplinskog udara. Uostalom, čemu služi ljeto ako ne za malo opuštanja.

5.      Uzimajte dovoljno tekućine

Voda je ključna za očuvanje zdravlja, a preporuke o ispravnoj količini vode variraju. Čak i ako volite piti druga pića, ne zaboravite piti čistu vodu kad god je to moguće. BBC objašnjava neke činjenice i mitove u vezi s hidratacijom, pokazujući da je ponekad teško uzimati točno određenu količinu po danu.

Ipak, stručnjaci su suglasni oko toga da je voda važna i da morate uzimate dovoljno tekućine u ljetnim mjesecima. Što se više znojite i što je toplije, to je vjerojatnije da morate povećati unos vode. Slušajte svoje tijelo i pijte vodu kad god ste žedni. Kada se znojimo, kroz znoj izlučujemo minerale iz našeg tijela, a ne samo vodu. Dakle, ne zaboravite nešto prezalogajiti uz vodu.

Imate li inspiraciju za ljetni bijeg? Saznajte naših 5 najboljih ljetnih destinacija za obitelji s malom djecom.

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?