Vrijeme je da promislite o Vašem ponašanju prilikom kupovine

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Tvrtke i trgovci uvijek su zainteresirani za psihologiju kupnje kako bi povećali vlastiti profit. Za Vas, kao potrošača, poznavanje tih istih značajki može Vam koristiti. Zato je razmatranje psihologije kupovanja sjajan način da Vam pomognemo da uštedite novac i donesete pametnije odluke o kupnji.

Započnite s upoznavanjem sebe kao kupca

Razmotrili smo koja ste vrsta potrošača, što pokazuje vezu između načina na koji gledate na novac i Vašeg ponašanja prilikom kupovanja. Je li za Vas novac izvor svih zala? Ili možda vidite novac kao kartu za sreću? Također je moguće da Vaš pogled na novac ovisi o situaciji ili se temelji na tome u kojoj ste životnoj fazi. Kada su vremena teška, možete malo stati na loptu i uštedjeti novac. Kada su vremena dobra, onda je samo nebo granica.

Mnogi ljudi se različito ponašaju prema novcu u različitim trenutcima. Na primjer, štedljiv kupac može se pretvoriti u fanatičnog kupca kada ode na putovanje u inozemstvo - ili čak obrnuto. Poznavanje Vaših tendencija i dalje je dobra ideja da održite dobru ravnotežu s Vašim trošenjem. Na taj način možete biti oprezniji i biti u stanju donositi svjesnije odluke.

Psihologija kupovanja

Postoje ljudi koji svoje karijere posvećuju proučavanju čimbenika koji utječu na ponašanje ljudi prilikom kupovanja, bilo bolje ili gore (za tvrtku). To uključuje sve - od vremena, temperature u trgovini do glazbe koja se reproducira na zvučnicima.

Kao što je objašnjeno u članku u časopisu Forbes, mnoge tvrtke sve više i više uviđaju da se ti čimbenici spajaju u sveukupnom doživljaju kupovine. Zbog toga, od zatvorenih trgovačkih centara do internetskih trgovina, kako se kupac osjeća dok kupuje očito je važan čimbenik u njegovim konačnim odlukama o kupnji.

Dobra vijest za Vas je da tvrtke žele osigurati da imate izvrstan doživljaj kupovine - to je korisno za njihov krajnji cilj, ali to također znači da su potrebe Vas kao kupca njihov glavni prioritet.

Odaberite Vaš doživljaj kupovine

Vrijeme je da ponovno budete donositelj odluke i odlučite kojoj vrsti doživljaja dajete prioritet kada kupujete. Započnite s razmišljanjem o vlastitim željama kada kupujete proizvode i usluge. Mnogi ljudi bi se složili da su jednostavan doživljaj kupovine i doživljaj kupovine bez stresa na vrhu njihove liste. Ali što Vam je još važno?

Prva razlika često proizlazi iz toga je li usluga koju dobivate u trgovini ili na internetu. Bilo kako bilo, oba doživljaja bi Vam trebala pomoći da pronađete ono što tražite i da saznate koje bi Vam stvari mogle biti zanimljive. To bi mogao biti par hlača ili čak brzi kredit.

Općenito, doživljaji iz prve ruke ovih dana nisu uvijek mogući, pa čak ni poželjni. Razmislite o tome kako se osjećate dok sjedite u banci i čekate da dođete na red. Možda niste pripremljeni za svu potrebnu papirologiju u tradicionalnoj banci ili nemate vremena za osobno zakazivanje novog sastanka.

To je jedan od razloga zašto financijske organizacije vide kako internetska usluga može koristiti klijentovom iskustvu. Uvjerite se sami u to uz naš jednostavni kalkulator kredita i saznajte koliko lako financijsko iskustvo kupovine može biti.

 

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?