U 5 jednostavnih koraka do savršenog tijela prije dočeka Nove!

Još je malo vremena ostalo, ali stignete! Možete ukloniti višak kilograma prije najsvečanije večeri u godini i opet stati u onu odjeću koja naglašava samo najbolje na vama.

Zato smo vam popisali mali popis najvažnijih koraka kako doći u top formu.

Stići ćete ako krenete sad. Ne od ponedjeljka, od sutra ili od 1. – SAD!

1. Smanjite šećer

Ili ga uklonite što više možete iz svakodnevne upotrebe. Rafinirani šećer se automatski pretvara u masnoću, pa ako nemate razrađenu rutinu dnevne fizičke aktivnosti, radije ga se klonite uopće. Zaboravite na gazirane napitke, oni imaju najviše šećera i najbrže ga pohranjuju u masti.

Šećer na tijelo djeluje poput droge, stvara ovisnost i teško ga se je riješiti kasnije. Trebat će vam dva do tri tjedna da ga u potpunosti izbacite, ali samo ako karakterno odlučite prestati s unosom. Kad osjetite potrebu za slatkim, radije pojedite neku voćku (bananu, naranču, jabuku) ili svježe cijeđeni sok.

2. Povećajte unos tekućine

Voda je najbolji izbor. Uvijek. No, razumijemo kako ne možete piti samo vodu, pa je u redu popiti čaj (s vrlo malo ili nimalo šećera) ili juhu. Ako se odlučite na povećani unos juhica, preporučujemo da je sami radite od svježih namirnica.

Najbolje bi bilo popiti čašu vode prije i nakon obroka. Vodom ćete ispirati sve nečistoće iz tijela i dijelom napuniti želudac, koji neće imati mjesta za puno hrane.

3. Napravite plan obroka

Tijelo voli rutinu. I važno ga je naučiti kada dolazi nova pošiljka određenih nutritivnih elemenata kako bi ih tijelo prenijelo dalje u organizam.

Kada unosite hranu stihijski ili pokušavate mršavjeti tako da uopće ne jedete, radite nered u rutinskom ciklusu - tijelo tada ne zna kad će opet dobiti hranu, pa skuplja i skladišti masnoće kao rezervu. Morate mu pokazati kako vam ne treba rezerva jer svaki dan u isto vrijeme dobiva potrebnu hranu.

Rasporedite obroke na manje količine koje ćete konzumirati tijekom cijelog dana. Neka obroci budu napravljeni od raznovrsnih svježih namirnica. Pokušajte izbjegavati kombinaciju istog tipa (recimo, ako jedete meso, nemojte uz njega jesti krumpir kao prilog ili rižu, radije izaberite povrće).

4. Započnite fizičku aktivnost

Da biste tijelo naviknuli i uopće izgradili naviku, potrebno je ponavljati određenu radnju dva mjeseca. Bez iznimki. Nakon toga sve ide samo.

Kad izabirete fizičku aktivnost, potrebno je kombinirati kardio i vježbe snage. Također, samo 45 minuta dnevno je dovoljno da tijelo pokrene cirkulaciju i neko vrijeme nakon vježbanja nastavi samo topiti masnoće.

Stoga, ne treba vam puno. Odaberite termin u nekoj dvorani i tri puta tjedno na sat vremena izdvojite vrijeme za sebe i svoje tijelo. Sljedeće godine u ovo vrijeme pomislit ćete kako ste trebali započeti još ranije.

TipsAndTricks:

Ako vam je lakše vježbati kod kuće, potražite specijalizirane stranice na kojima možete kupiti određenu spravu ili sportsku odjeću. U vrijeme blagdana, sigurno ćete naići na odlične popuste koje ne bi trebalo zanemariti. Također, ako se do 31.12.2017. prijavite za Mikrokredit u Ferratum banci što vam itekako može pomoći u onom najtežem koraku – početku.

5. Izaberite kozmetički salon

Barem dvaput tjedno dobro je otići na anticelulitnu masažu koja će pomoći tijelu u borbi protiv ove bolesti. Da, dobro ste pročitali – celulit je bolest, imaju je svi, a kod žena se najviše vidi. No, dobra vijest je da se protiv nje možete boriti.

Iskusne profesionalne ruke kozmetičarke koja će znati kako i čime potaknuti cirkulaciju i zaustaviti nakupljanje vode, odličan je korak kojim ćete vratiti tijelo u formu, učiniti da izgleda odlično i da se bolje osjećate.

Ne čekajte sutra – krenite danas! Mislite o sebi i svom tijelu.

Označite ovu objavu sa „sviđa mi se“ ako smatrate da vam je pomogla. Podijelite ovu objavu ako znate neke druge osobe koje bi mogla inspirirati. Više odličnih priča i savjeta na našem blogu!

Do savršenog tijela uz Ferratum gotovinski kredit - prijavi se