Najveći Ferratumov Božićni barometar™ do sada - istražili smo potrošačke navike 31,000 potrošača

0800 7707 ; Prijave 0-24h

 

Kada je riječ o božićnom vremenu, koje su najuobičajenije potrošačke navike potrošača? Stanovnici kojih zemalja najviše troše na praznike? Koji narod kupuje najviše odjeće, a tko troši više na noćenje u hotelu? Tko koristi mobilno bankarstvo i koje su novogodišnje odluke u 2019. godini?

Ferratum Grupa, globalni pružatelj usluga mobilnih financijskih usluga, zatražila je od kupaca u 14 zemalja da analiziraju njihovo ponašanje u vezi s potrošnjom tijekom blagdana. Više od 31.000 kućanstava ispunilo je anketu i podijelilo s nama svoje planove za Božić, potrošnju i želje.

Anketa pokazuje da 21% obitelji diljem svijeta planira povećati svoju potrošnju tijekom božićnih blagdana u odnosu na prošlu godinu, 38% planira potrošiti manje, a 42% će zadržati istu razinu potrošnje kao i prošle godine. Anketa je otkrila neke iznenađujuće razlike među zemljama u pogledu potrošnje za vrijeme blagdana. Ove godine Ferratumov međunarodni Božićni barometar ™ pokazuje da je Brazil predvodnik božićnih potrošača jer njegovi stanovnici izdvajaju 91% mjesečnih prihoda za blagdane. Na drugom mjestu nalazi se Poljska sa samo 36%, koju odmah slijede Australija, Španjolska i Rumunjska kao zemlje koje ulažu najviše novca tijekom božićnog razdoblja, odnosno oko 34% njihovih mjesečnih prihoda.

Tko preferira internet kada je u pitanju kupovina?

Ujedinjeno Kraljevstvo je u 2019. godini na prvom mjestu što se tiče kupovine putem interneta sa stopom od 38%, a slijede ga na drugom i trećem mjestu Nizozemska (30%) i Švedska (29%), dok će se Estonija, Hrvatska i Latvija držati tradicionalnije kupovine.

Kakve veze ljubav ima s tim?

Na pitanje što ljudi najviše cijene u ovo doba godine, 64% ispitanika odgovorilo je da je njihova želja da provedu ovaj Božić s obitelji i voljenim osobama.

Što je s novogodišnjim odlukama?

Odgovor da ljudi žele provesti vrijeme s voljenim osobama opet je najčešći (23%), nakon čega slijedi renoviranje doma (15%), više putovanja (12%) te uključivanje više aktivnosti i vođenje zdravijeg života (11%).

Ovog je Božića u planu kupovina odjeće, slatkiša i igračaka

Najčešći trošak u zimskom Međunarodnom barometru za 2019. ™ je odjeća na koju odlazi u prosjeku 13% raspoloživog dohotka obitelji, a slijede je slatkiši (12%) te igračke i igre (11%). Gotovo svi vole modu, pri čemu 12 od 14 zemalja troši najviše novca na odjeću i općenito na kupovinu tijekom Božića. Jedina iznimka je Latvija u kojoj je posjećivanje sportskih događaja prvi izbor, dok je Poljska po pitanju slatkiša na prvom mjestu.

Ovisnici o putovanjima, gdje ste?

Brazil, zemlja koja troši najviše na božićne blagdane, također je na vrhu liste trošenja na putovanja, jer 31% ispitanika kaže da će najveći dio njihove potrošnje ići na to. Rumunji i Australci također vole putovati, izdvajajući 25% njihove božićne potrošnje na putovanja. Za vrijeme putovanja, 71% ispitanika u Švedskoj i 64% u Velikoj Britaniji i Norveškoj najvjerojatnije će koristiti kartice za plaćanje umjesto gotovinskih transakcija.

Mobilno bankarstvo je budućnost

Sve zemlje osim Bugarske (43%) biraju mobilno bankarstvo umjesto tradicionalnog bankarstva (67%), pri čemu su Švedska i Nizozemska predvodnice trenda mobilnog bankarstva, od čega 91% preferira digitalno bankarstvo.

Skupi hoteli ili Airbnb?

Australci i Kanađani vjerojatnije će platiti više od 100 EUR za noćenje u hotelu, dok će Rumunji i Estonci radije birati usluge poput Airbnb-a za vrijeme blagdana ili tijekom putovanja u inozemstvo.

Kako je proveden Božićni barometar Ferratum Grupe za 2019.™?

Anketu je provela Ferratum Grupa koja je ispitala svoje aktivne klijente u 14 zemalja diljem svijeta putem internetske ankete sa standardiziranim upitnikom. Prihodi su iskazani u lokalnoj valuti, a relativna božićna potrošnja izračunava se omjerom mjesečnog raspoloživog dohotka obitelji u svakoj zemlji.

• U anketi je sudjelovalo više od 31.000 kućanstava. Ispitanici su bili u dobi od 18 do preko 61 godine, a 60% sudionika bile su žene. Prosječni raspoloživi prihod kućanstava sudionika iznosio je između 880 i 3836 EUR. Prosječna veličina kućanstva među ispitanicima bila je 2,9 osoba.

• Osim demografskih čimbenika, ispitanicima su postavljena pitanja o njihovim raspoloživim mjesečnim prihodima, koliko će novca izdvojiti za božićne blagdane, koje su njihove novogodišnje odluke, hoće li putovati za Božić ili hoće li koristiti usluge Airbnb-a ili internetskog bankarstva za vrijeme putovanja u inozemstvo.

• U anketi je korištena valuta specifična za svaku zemlju. Odgovori su izjednačeni kako bi odražavali odgovarajuću kupovnu moć svake zemlje. Svi anketirani ispitanici bili su anonimni.

O Ferratum Grupi:

Ferratum Grupa je međunarodni pružatelj mobilnog bankarstva te digitalnih potrošačkih kredita i kredita za male poduzetnike koji se distribuiraju i kojima se upravlja putem mobilnih uređaja. Osnovana 2005. godine, sa sjedištem u Helsinkiju, Finska, tvrtka Ferratum se brzo proširila na 23 zemlje diljem Europe, Afrike, Južne i Sjeverne Amerike, Australije i Azije.

Kao pionir u tehnologiji digitalnih i mobilnih financijskih usluga, Ferratum je na čelu digitalne bankarske revolucije. Ferratum ima otprilike 763.000 aktivnih klijenata koji imaju otvoren račun mobilnog bankarstva ili aktivni saldo kredita u posljednjih 12 mjeseci (stanje na dan 30. rujna 2019.).

Ferratum Grupa upisana je u „Prime Standard“ Frankfurtske burze vrijednosnih papira pod oznakom „FRU“. Za više informacija posjetite stranicu www.ferratumgroup.com.

 

Kontakti:

Ferratum Grupa    

Emmi Kavander

Voditeljica komunikacija grupe i odnosa s ulagačima

T: +41 79 940 6315

E: emmi.kavander@ferratum.com

 

Detaljni pokazatelji ankete za sve zemlje sudionice