Često postavljana pitanja

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Osnovni uvjeti za dobivanje brzog kredita?

Za dobivanje zajma trebate biti punoljetni (minimalno 18 godina), trebate imati redovita primanja (isključivo putem zaposlenja ili mirovine), stalno prebivalište u Hrvatskoj, mobilni telefon, uredan (neblokiran, nezaštićen) osobni tekući račun koji glasi na Vaše ime te e-mail adresu. Također, obavezan je i odabir jednog od ponuđenih opcija jamstva (opcije "Imam Jamca" ili "Ne želim Jamca").  Molimo pročitajte pažljivo naše Standardne uvjete Ugovora o kreditu prije nego što podnesete zahtjev za zajam.

Prijavite se odmah

Kolike su naknade za obradu kredita? Što je rok otplate?

Putem našeg kreditnog kalkulatora možete provjeriti kako se naknade mijenjaju u odnosu na iznos kredita i rok otplate. Nema dodatnih naknada ili skrivenih troškova.

Prijavite se odmah

Koje je radno vrijeme?

Naše radno vrijeme je od ponedjeljka do petka od 07:00 do 19:00 te subotom 09:00 - 14:00. Možete predati svoj ​​zahtjev izvan redovnog radnog vremena ali molimo Vas da prihvatite da će se odluka o zajmu donijeti sljedeći radni dan u toku radnog vremena. Korisnička služba Vam je na raspolaganju tijekom radnog vremena.

Kako brzo mogu dobiti odluku o kreditu?

O odluci o kreditu ćete biti obaviješteni unutar redovnog radnog vremena. Za vrijeme povećanog opsega posla postupak bi mogao potrajati duže. Ukoliko s Vašom prijavom bude sve u redu (kao potvrdu uspješno izvršene prijave, dobit ćete automatiziranu SMS poruku), ukoliko dostavite urednu dokumentaciju (putem web prijave, faxom, mailom ili putem Whatsappa) te ukoliko nam odmah odgovorite na SMS poruke koje ćete nakon prijave dobiti od nas (SMS porukama razmijenjujemo finalne informacije vezane za odobravanje kredita), zahtjev može biti riješen praktički odmah tj. unutar 15 minuta.

Kako ću poslati zahtjev za kredit?

Zahtjev za kredit može biti poslan na dva različita načina: putem SMS poruke (za postojeće korisnike) ili putem online prijave na www.ferratumbank.hr. Molimo Vas obavezno pročitajte Standardne uvjete Ugovora o kreditu

Mogu li podnijeti zahtjev za kredit telefonskim pozivom?

Moguća je prijava i putem telefona, tj. putem automatizirane sekretarice za prijavu. Molimo nazovite 0800 7707, automat je u funkciji 0-24, 7 dana u tjednu.

Mogu li poslati zahtjev za kredit ako imam prepaid bonove ili račun za mobilni telefon na ime tvrtke?

Ako šaljete zahtjev za kredit putem interneta ili SMS poruke to ne smeta ako imate prepaid bonove ili račun na ime tvrtke. Nudimo Vam mogućnost slanja poštom ili PIN kod koji možete koristiti kako bi zaštitili svoj ​​identitet prije izdavanja kredita.  

Koliko košta slanje SMS zahtjeva?

Jedini trošak zahtjeva putem SMS poruke je standardni trošak koji naplaćuje Vaš pružatelj mobilnih usluga. Ferratum Bank ne naplaćuje nikakve dodatne naknade za zahtjev putem SMS poruke.  

Predao sam zahtjev za kredit ali dobio sam poruku s odgovorom "Nepotpuni ili netočni podaci." Što to znači?

"Nepotpuni ili netočni podaci" znači da neki podaci iz zahtjeva za zajam nedostaju ili su krivo unešeni. Na primjer, broj računa ili adrese mogu biti nepotpuni, unesene informacije netočne  ili su pravi podaci uneseni na krivo mjesto.  

Moj suprug i ja imamo zajednički bankovni račun. Imam otvoreni kredit. Može li moj suprug podnijeti zahtjev za kredit čak i ako je to isti broj računa?

Nažalost, bračni drug ne može podnijeti zahtjev za kredit, jer ne može više od jednog otvorenog kredita biti odobreno na isti račun. Supružnici, naravno, mogu podnijeti zahtjev za kredit kada ste otplatili svoj prethodni kredit. Molimo dopustite da prođe jedan dodatni radni dan (24 sata) nakon što je otplata kredita izvršena, prije nego što ponovno podnesete zahtjev.  

Poslao sam nekoliko zahtjeva za kredit danas ali samo sam primio jedan odgovor od Ferratum Bank-a. Zašto?

Naša Korisnička služba će obraditi sve zaprimljene zahtjeve za kredit. Slanje više od jedne prijave je nepotrebno i može usporiti proces pregleda i odobravanja kredita. Ako iz nekog razloga vaš zahtjev nije odobren, ne trebate poslati novi zahtjev prije nego dobijete odgovor od Ferratum Bank da vaš zahtjev nije odobren. Primit ćete samo jedan odgovor u roku jednog dana. U slučaju da ste poslali zahtjev s netočnim i nepotpunim informacijama više puta vaš zahtjev biti će odbijen. 

Kako brzo se kredit isplaćuje na moj račun?

Nakon što nam mailom ili poštom dostavite potpisan "Ugovor o kreditu" prihvaćajući odluku o kreditu, iznos kredita se isplaćuje odmah te sredstvima možete raspolagati odmah ukoliko imate otvoren račun u Zagrebačkoj banci.

Za korisnike drugih banaka isplata se također izvršava odmah ali uplata na Vaš bankovni račun ovisi o trajanju međubankovnog transfera, koji se izvršavaju isključivo radnim danom u vremenu 07:00 - 16:00.

Kako vratiti kredit?

Račun sa svim potrebnim podacima za vraćanje kredita biti će Vam dostavljen putem e-mail-a ili poštom najkasnije tjedan dana od dodjele kredita. Kredit ste obvezni vratiti do datuma dospijeća navedenog na računu. 

Danas sam isplatio stari kredit. Kada mogu podnijeti zahtjev za novim kreditom?

Morate uzeti u obzir da nakon Vaše uplate treba pričekati određeno vrijeme da bi Vaša uplata bila vidljiva na našem računu. Nakon što evidentiramo Vašu uplatu, odmah ćemo Vas o tome obavijestiti, a za novu prijavu ćete prema odredbama HNB-a morati pričekati 24 sata.

Mogu li se prijaviti za nove kredite, iako je moj prethodni kredit još uvijek otvoren?

Nije moguće imati više od jednog kredita istovremeno. Možete podnijeti zahtjev za novi kredit samo kada isplatite postojeći. Molimo dopustite da prođe jedan dodatni radni dan nakon što je otplata kredita izvršena, prije nego što ponovno podnesete zahtjev. Morate uzeti u obzir da treba pričekati jedan radni dan da bi Vaša uplata bila vidljiva na računu. Nakon uplate na račun, možete podnijeti zahtjev za novi kredit.