Kako ne biti pod stresom zbog novca

Godinama su se provodile studije kako bi se ispitale razine stresa i dobrobiti u našim životima. Sudionici su dosljedno govorili da je glavni uzrok stresa u njihovom životu novac. I vjerojatno možete pogoditi da se ne radi o stresu zbog posjedovanja previše novca. Posao se nalazi na drugom mjestu kao drugi glavni izvor stresa u našim životima.
 
Za mnoge je to začarani krug u kojem osjećamo više tjeskobe i stresa zbog novca, na poslu smo rastreseniji i manje produktivni, što zauzvrat dovodi do većeg stresa. Bilo da se radi o stresu zbog hipoteke, dugova, prekomjernog rada ili nedostatka sigurnosti radnog mjesta, kada se kombiniraju novac i stres na poslu to može uzrokovati ozbiljne zdravstvene probleme.

U nastavku su navedena četiri načina na koja se može smanjiti osjećaj stresa zbog novca:

Priznajte na čemu ste

Prva stvar koju trebate priznati je činjenica da doživljavate stres u vezi Vaših financija. Druga stvar koju trebate shvatiti je da ćete ga savladati predanošću i istraživanjem Vaših prilika.

Budite proaktivni

Savjetovanje s financijskim stručnjakom, članom obitelji ili prijateljem kako biste raspravljali o Vašim problemima, izrada budžeta, postavljanje mjesečnih, tromjesečnih i godišnjih ciljeva i utvrđivanje troškova koji Vam nisu potrebni - kao što je pretplata za kabelsku televiziju ili možda čak i Vaš automobil - vrlo su moćni alati pomoću kojih ćete osjećati da imate bolju kontrolu nad financijama.

Svaki problem ima rješenje

Podsjetiti sebe da većina problema nije od životne važnosti i da će se gotovo svaki problem riješiti prije ili kasnije, također može smanjiti dio tenzija. U situacijama u kojima Vam je potreban pristup novcu koji trenutno nemate, problem se može lako riješiti, recimo, na primjer, putem kratkoročnog kredita.

Najučinkovitiji način za ublažavanje financijskog stresa

Meditacija i prakse usredotočenosti pokazale su se kao jedan od najboljih načina za ublažavanje stresa. Redovite meditacijske vježbe mogu smanjiti anksioznost i dovesti do opuštanja tijela i uma.

Ne samo kada osjećate paniku, već svakodnevno, izvođenjem vježbi disanja 5 do 10 minuta kako biste vratili osjećaj mira, možete napraviti ogromnu razliku u svojem životu. Postoje mnoge izvrsne meditacijske vježbe i vježbe disanja koje možete besplatno pronaći na internetu, uključujući YouTube.

Na kraju dana, bez obzira na izvor stresa - financijski ili povezan s poslom – ne možete staviti cijenu na svoje zdravlje i dobrobit.

Kad je bitno, tu je Ferratum.

Želim Ferratum gotovinski kredit

 

Također možete pročitati i ostale naše članke

Sorry, there are errors on the page: