Kako društvene mreže utječu na naše kupovne navike?

Kako društvene mreže utječu na naše kupovne navike?

Tehnologija se razvija i napreduje gotovo svakodnevno, a kako se mijenja tehnologija, tako se mijenjaju naše navike i stil života. Svi smo svjedočili tome u kojem obujmu su se naši životi i naše navike promijenile u proteklih 6 mjeseci - gotovo sve što možemo, obavljamo online. Srećom, u današnje vrijeme zahvaljujući računalima možemo obavljati i posao od kuće, a zahvaljujući revoluciji u digitalnom bankarstvu i Ferratumu, cijeli proces prijave za brze kredite bez papirologije možete u potpunosti riješiti online.
 

I prije COVID-19 pandemije koja je pokazala da su samo oni trgovci koji su već svoje trgovine digitalno transformirali mogli poslovati, internet kupovina rapidno je rasla svake godine, a veliku ulogu u tome imale su i društvene mreže. Razna istraživanja pokazale su da će preko 70% ljudi kupiti onaj proizvod koji im je preporučio netko preko društvenih mreža ili čiju su recenziju našli na društvenim mrežama. Kako ljudi sve više i više vremena provode online, trgovci su se prilagodili tako da su svoje proizvode morali učiniti dostupnima upravo tamo gdje se nalaze njihovi kupci - na društvenim mrežama.

 

Shopping na društvenim mrežama
 

Kako su se trgovci počeli prilagođavati novom obliku shoppinga, tako su se počele prilagođavati i društvene mreže koje su na svoje platforme integrirale online trgovine. Na ovaj način, trgovci su na jednostavan način mogu doći do svojih kupaca, bez velikih ulaganja u pokretanje posebnih online trgovina, a ujedno to je bila i dobra vijest za kupce jer do proizvoda koji im se svidi, mogu doći svega u nekoliko jednostavnih klikova.
 

Jedan od najvećih boomova u digitalnom svijetu doživjeli su upravo influenceri i većina brendova je tek relativno nedavno počela uviđati njihovu važnost. Kad se Ferratum davne 2005. pojavio na tržištu, koncept mobilne banke mnogima je bio potpuno nepoznat. Zahvaljujući influencerima koji su ispričali našu priču, 15 godina kasnije još uvijek smo tu, globalno prisutni i s tisućama zadovoljnih korisnika.
 

Neki influenceri danas su se već profilirali u prave celebritije, imaju milijune followera i s obzirom na veličinu publike koja ih prati, njihov utjecaj postaje sve snažniji. Budući da ljudi provode određen dio vremena na društvenim mrežama, sasvim je normalno da će prateći influencere koji ih zanimaju, vidjeti neke stvari koje im se sviđaju ili mjesta na koje žele otići. Brendovi su to prepoznali kao učinkovit način oglašavanja i iskoristili priliku da te iste proizvode plasiraju svima koji su zainteresirani.

 

Social Dilemma
 

Nedavno je svjetlo dana ugledao jedan od najkontroverznijih filmskih uradaka o društvenim mrežama - dokumentarni film The Social Dilemma, u kojem se osuđuje tvorce najutjecajnijih društvenih mreža da su na nesavjestan način kreirali društvene mreže, tako da izazovu ovisnost njihovog korištenja. No, je li to doista tako? Sigurni smo da većini ljudi društvene mreže ipak služe kao izvor zabave i razbibrige. Često su i jedini način komunikacije s prijateljima, poznanicima ili članovima obitelji koje dugo nisu vidjeli - zbog udaljenosti ili drugih okolnosti. Uloga društvenih mreža dolazi do izražaja posebice u današnje vrijeme kada smo primorani paziti na socijalnu distancu i društveni kontakt. No kako ni u ničemu ne treba pretjerivati, tako i društvene mreže treba koristiti umjereno, pametno i smisleno.

 

 

Kako na siguran način kupovati online?
 

Kako online kupovina postaje sve popularnija, standardi sigurnosti online kupovine postaju sve viši, no svejedno treba pripaziti gdje i kako kupovati. Jedan od najbitnijih savjeta kod online kupovine je kupovati na stranicama koje su nam poznate. Kad pretražujemo proizvode na webu, moguće je da ga pronađemo na nekoj stranici koju nikad prije nismo vidjeli, to naravno ne mora značiti ništa loše, međutim puno je sigurnije kupovati na provjerenim web stranicama.

 

Potražite lokot prije URL-a vaše web stranice (SSL enkripcija) i nikad ne ostavljajte podatke svoje kreditne kartice na stranicama koje ga nemaju!

 

Kreirajte lozinke koje nije lako pogoditi! Ovo već vjerojatno znate, ali izbjegavajte korištenje prejednostavnih lozinki, npr. skup brojeva 1-9 ili vaš datum rođenja. Što su kompleksnije, teže ih je “probiti”.

 

Redovito provjeravajte stanje vašeg računa. Nemojte čekati kraj mjeseca da biste provjerili pregled troškova s vaše kartice, ako često kupujete provjerite imate li koje neočekivane troškove koji su se pojavili na ispisu računa.

 

Ne spajajte se na javne WiFi mreže, kupujte samo dok ste spojeni na provjerene mreže kako se neželjeni “gosti” ne bi spojili na vaše računalo i kopirali vaše podatke.

 

Želite u shopping i ne možete ga odgoditi? Ferratum brzi krediti pravo su rješenje za vas!

Prijave za naše online kredite traju svega nekoliko minuta, a ako su svi dokumenti u redu i kredit je odobren, isplata na vaš račun stiže u roku od jednog dana! Takva realizacija brzih gotovinskih kredita najbrži je način da ostvarite svoje želje.

Kako biste provjerili detalje o visinama pozajmica i rokovima otplate, obavezno provjerite naš kreditni kalkulator uz koji možete lako saznati izračun rate kredita.

Posebno dobru vijest imamo za nove korisnike, a to je naša ponuda mikrokredita  do 3000 kn uz 0 kn troškova i naknada. Vraćate samo onoliko koliko ste posudili!

 

NOVOST U FERRATUMU: ZAPOSLENI STE I NAŠ POSTOJEĆI KORISNIK? ZA VAŠE ODOBRENJE KREDITA NIJE VIŠE POTREBNA PLATNA LISTA! 

POBJEDNICI FERRATUMOVE MEĐUNARODNE BOŽIĆNE ANKETE MOGU SAZNATI SVOJE IMENA OVDJE

 

Koliko novaca trebate?

Koji rok plaćanja želite?