Ferratum International 2019. Christmas Barometer - Sudjelujte i osvojite Huawei P30 Pro!

0800 7707 ; Prijave 0-24h

Možda ste primjetili da mi u Ferratumu jako volimo nagradne igre, a sada opet imate priliku nešto osvojiti - mobitel Huawei P30 Pro!

Sve što trebate napraviti je sudjelovati u najvećem međunarodnom istraživanju potrošačkih navika Ferratum International 2019. Christmas Barometer Survey tj.:

1. Ispuniti anketu putem linka

2. Ostaviti nam svoje podatke na kraju ankete

3. Kratko opisati zašto mislite da biste baš vi trebali biti dobitnik ove vrijedne nagrade, te odgovor poslati na info@ferratumbank.hr ili putem naše Facebook stranice (post za Christmas Barometer 2019.)

Istraživanje za Vas može biti potpuno anonimno, međutim, ukoliko želite ostvariti mogućnost osvajanja nagrade – mobitel Huawei P30 Pro – trebati ćete nam ostaviti Vaše osnovne kontakt podatke na kraju ankete kako bismo Vas mogli kontaktirati u slučaju da Baš Vi budete sretni dobitnik.

Po završetku istraživanja, rezultate ćemo sumirati i prezentirati putem dostupnih medija, a Vaši će odgovori ostati potpuno anonimni.

Ljubazno Vas molimo da istraživanju pristupite najkasnije do 12.11.2019. u 23:59.

Dobitnik će biti objavljen putem Facebook stranice zaključno s 20.11.2019.

Pristupi istraživanju

 

Uvjeti istraživanja: Istraživanje će trajati u periodu od 28.10.2019-.12.11.2019. u 23:59. Organizator istraživanja je Ferratum Bank p.l.c. Mogućnost osvajanja nagrade (Huawei P30 Pro) imaju svi sudionici istraživanja koji ostave svoje kontakt podatke te nam (putem info@ferratumbank.hr ili putem Facebook stranice) pošalju kratak odgovor zašto smatraju da trebaju osvojiti nagradu. Dobitnik će biti objavljen na Facebook stranici najkasnije do 20.11.2019.. Nagrada će biti isporučena najkasnije 30 dana nakon završetka procesa istraživanja. Ukoliko dobitnik nagrade neće biti dostupan tokom 14 dana nakon završetka istraživanja, organizator ima pravo odabrati drugog dobitnika. Prikupljeni osobni podaci korisnika biti će korišteni isključivo u svrhu istraživanja. Zaposlenici Organizatora, kao ni članovi njihove uže obitelji, ne mogu biti sudionici istraživanja. Organizator ima pravo ukloniti iz istraživanja sve osobe koje pokušaju utjecati na ishod istraživanja.